bildbomb: Saras födelsedagsfest.

Som jag skrev förut så var det fest hos Sara igår. Gud vad jag har saknat mina vänner mycket!
Här kommer en massa bilder från igår.


Massa folk.


Massa mer folk.



Sara och jag. Skrattar innerligt.

En seriös bild också. :)

Henke, Jensen och Dennis.

Dennis och Sara. :)


Henke.

Djupa samtal i soffan. :P

Minns inte namnet och CJ.

Han igen som jag inte minns namnet på, CJ och jag.

Jesper kollade ifall folks hår var elekriskt.

Tina, Sara, jag och Marianne.

Det var det. Har fler bilder men vågar inte ladda upp. :P Får kanske stryk då.

Jag facereapade (heter det så? stavas det så?) Millan också.

Nästa gång får jag klura ut något lite roligare att skriva. :)

tack för igår mina fina vänner!
Och sen nämner vi inte det som hände sist.. haha.. min farmor läser detta. ;P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Jag vet faktist inte, mådde ju dåligt hela veckan...trodde det jag med, men det var inget som läkarna sa i huvudtaget. Berättade att jag hade haft det stressigt sista tiden.

2011-01-24 @ 19:40:29
URL: http://frokenfiddeli.blogg.se/
Postat av: Sara

Tjooo!



Det var jättekul att du kom:)

Å vilka grymma bilder;)

Diggar den då vi skrattar innerligt;)

Fast jag minns inte den där galna bilden med brillorna å ballongen:O Jag var nog rätt så packad ja:S Fast kul var det!

2011-01-24 @ 21:06:57
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Millan

Han heter Josef;D

2011-01-29 @ 13:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0