S ♥ B

Jag är så lycklig. Lyckligast i hela världen.

Idag när jag kom hem så lös min lägenhet av massa tända stearinljus. På bänken stod en massa kinamat och köksbordet var dukat för två. Mysmusik i bakgrunden och underbart sällskap.

Nu har han somnat bakom mig och jag älskar hur jag känner hans hjärta slå. Jag sa till honom: "Somna inte." och han svarade "nej, ska inte." Men han somnade. Och jag älskar det. Våra vinglas står halvuppdruckna men det gör ingenting för våran kväll har varit fantastisk. Det här känns så rätt.

Kommentarer
Postat av: Ida

vad hände med Peter?:o

är det du & Björn nu? är otroligt nyfiken :D

2011-07-11 @ 12:35:20
Postat av: jennie

Svar till Ida: Det var inte rätt med Peter och då måste man följa sitt hjärta. Det är jag och Björn nu och jag är så glad att jag tror jag spricker.

2011-07-18 @ 00:13:51
URL: http://jenniethunqvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ovanstående skrevs av mig.. Sandra.

2011-07-18 @ 00:14:55
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0