pubrunda night.


Utekväll. Lite förhäng i våran lägenhet.


Det blev en öl på en pub och de andra delade på vitlöksbröd.


Vi drog till en annan pub. Där plockade ägaren fram en talltik med en äkta maltesisk delikatess..


..nämligen sniglar.

"Gapa", sa jag till Björn. Björn gapar och jag stoppar in en snigel i munnen på honom.
"Vad var det?", frågade Björn och ser allmänt spyfärdig ut.
"En snigel!", svarade jag och såg allmänt nöjd ut.
Haha, minen han gav mig då var så jävla priceless så ni anar inte. Men han smakade faktiskt en till. Och jag själ åt många. De var faktiskt riktigt goda.


Goa brudar.


En annan bar. Där satt Jensen och pratade med ett gäng Irländare och kallade dem för Walesare, eller om det var tvärt om. Hur som helst så blev de inte glada. :P


Sista puben innan hemgång. Emelie fick en öl över sig och alla sa "det var inte jag". Jag var iväg en stund och kom tillbaka med blödande rivsår på benen. De undrade vad jag gjort och jag svarade glatt att jag varit och kissat. I en taggbuske.
Det här var egentligen första bästa kvällen, för resten av kvällarna blev bara bättre och bättre. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår inte hur ni vågade äta sniglar:S



Fina bilder från Malta:)

2011-07-06 @ 20:54:20
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0