Goodbye Malta.

Heeeeeeeeej!!!

sitter på flyplatsen nu. Hittade trådlöst internet vilket är perfekt eftersom vi ska vara här ett par timmar innan vi får checka in till flyget. Den här resan har varit så jävla grym på alla sätt och vis. Det har hänt så mycket och jag ska uppdatera om nästan allt. ;P Har tagit sjukt mycket bilder. Kanske inte så jätteförvånande i och för sig.
Just nu vill jag dock bara hem. Är trött på att sitta och vänta. Vårat flyg går typ 19:20 eller något sen tar flyget 3:45 timmar och efter det ska vi sitta på en buss i några timmar för att komma tillbaka till Örebro. Saknar min säng faktiskt. Och riktiga toaletter, som går att spola.
Och mina katter. Åhhh, Figaro och Byron. Och sen ska det bli skönt att slippa lite drama.....

Nåja, jag ska käka upp min hamburgare nu. Vi hörs när jag är åter i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Sara

Välkommen hem igen:)

Hoppas hemresan gick bra.

Och jaag väntar på uppdatering, ingen press;)

2011-07-01 @ 07:00:12
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0