Sushi,


Hej på er!
Jobbat hela dagen idag så stackars P har fått vara ensam all day long.. haha :P Det har i alla fall gått bra på jobbet med lite kundruscher då och då. Härligt men mycket folk. :)
Efter jobbet visade P mig hur man fixade egen musik som ringsignaler..(Hej oteknisk!)(Inte P alltså, utan jag) Sedan blev det sushi i solen. Jag hade ätit sushi en gång tidigare och då smakade det typ skit. Då sa jag att jag aldrig mer skulle äta det. Men det var sån halvfabrikat, så tänkte att jag skulle ge det en sista chans. Och gissa vad? Aj lajkade i. Mycket gott var det. Mina favoriter var laxen och makrillen. Makrillen var för övrigt den som till utseendet såg mest oaptitlig ut, men sen var godast. Skenet kan bedra. När vi ätit klart så gick vi på en liten fotopromenad. Fotade coola bilder med solen som bakgrund. Ska fixa lite i ljuset på bilderna och sen tänkte jag att de kommer upp här.

Nu ska vi kolla film. Puss!

Kommentarer
Postat av: TinA

Men alltså.. hur KÄNNS det att ha det i munnen? :S Det är det jag undrar mest över, konsistensen.. :P Jag vågar typ inte smaka heller, haha xD

2011-06-07 @ 11:15:54
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0