packad och klar, typ.

Hej på er! alltså, jag är för upptaggad nu alltså. Har packat allt utom de saker jag behöver imorgon och lite kläder som jag måste tvätta först. Har tvättid imorgon med start klockan 13. Det är fan inte lätt alltså. Packa alltså. Jag tillhör den skaran som inte kan packa lite saker. Haha, jag vet ni inte trodde det om mig. Jag förstår ni trodde jag var en sån som bara packar det absolut nödvändigaste.. ;P Nej, men skämt å sido... Det är skitkul att packa. Jag gör checklistor på allt, haha. Men jag klarar inte av att packa bara lite saker. Det är omöjligt. Mina reskompisar kommer skratta åt mig när jag radar upp alla mina saker jag har med mig. Jag kommer ta upp en hel bänk själv.

Jag funderar på om jag ska ta med mig en kudde. Jag vet det finns minst en kudde till mig på hotellet, men av tidigare erfarenhet så finns det aldrig flera. Och jag bara MÅSTE sova med en magkudde. Annars kommer jag lega vaken i tio nätter i sträck. Och en kudde väger faktiskt (nästan) ingenting, den tar bara en jävla massa plats. Hm, jo. Den måste med. Jag får väl plocka bort något annat viktigt annars.

Nu måste jag försöka sova lite. Tänkte eventuellt förbereda några tidsinställda inlägg, så det kommer upp minst ett inlägg varje dag när jag är borta. Jag kommer kanske inte kunna blogga alls på Malta.. det får vi se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0