allt och ingenting.

Hej på er!



Idag är jag glad. I och för sig är jag glad de flesta dagarna men just idag så är jag lite extra glad. :)

Träffade P igår faktiskt. (för er som inte redan listat ut det alltså.. :P) Och ja, det känns bra i hela kroppen. Vi får väl se vad som händer på den fronten i framtiden.

Ikväll har jag tagit det lugnt hela kvällen. Ska upp och jobba imorgon bitti. Upp vid 04-04:30 med andra ord. Efter jobbet kommer pappa hit och vi ska åka till Ikea. yeeey! Total lycka ;P Behöver köpa både det ena och det andra... ramar, lampor i massor, en liten hylla och lite annat smått och gott.

Jag har förresten fått ordning här inne nu sedan jag målade om mina möbler. Funderar på att visa er. Någon som vill se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0