Flitig flicka förtjänar faktiskt fantastisk (f)bänkdiskmaskin.

God morgon finisar! :)



Ååå vilken underbar dag det är ute idag. Tror jag i alla fall. Det ser ut som det. Solen lyser utanför fönstret.
Jag är trött men kan inte sova mer nu. Fick ett sms av Michelle ASTIDIGT och att somna om efter det var totalt lönlöst.

Jag var uppe sent inatt och städade och rensade lite. Nu är badrumsskåpet rent och snyggt, likaså halva byrån och skåpet under diskbänken. Dessutom är alla väggar och golvet glänsande i badrummet. Hur duktig är inte jag då? (Vi behöver inte nämna att jag har disk på HELA diskbänken OCH spisen. Våga vägra diska!) Nu ska jag duscha för att sedan dra upp på stan och möta tösen jag nämnde innan. Hon Michelle ni vet. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0