gårdagen

hej bakissöndag!


Jag hade helkul igår verkligen. Först var det fest hemma hos Jesper. Där drack vi vin och lekte leker. :P "Kategori" och en lek där man skulle rimma på ett ord och kom man inte på något så fick man dricka. Kom fram till att jag är rätt dålig på att rimma.

Jag hade fixat så jag plus fem till hade gratis inträde innan 23 så vi sprang från festen så vi kom fram till Frimis lagom tills då. På vägen dit mötte vi polisen. Vi hade ju lite cider som vi drack på vägen. Linda tog min och gömde den och då sa polisen "hörredudu!!" (hahahahaha) och Linda väste: "Sandra ta den! Den var faktiskt din från början!!"
Det roliga var att han inte sa till oss, utan till Millan som snällt fick hälla ut sin cider. Våran såg dom inte. Hahahaha

När vi kom in dansade vi loss på dansgolvet. Älskar det rummet innanför RnB-golvet (heter det så?!?! :P) där de spelar gamla klassiker och sån musik man kan sjunga med i. Grymt roligt!
Tog lite kort igår så tänkte lägga in dom i datorn och sedan kanske lägga in lite här. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0