Helgen med "Bara P".

Alltså, onsdagen till söndagen var verkligen en helt underbar tid. Känner mig sjukt glad :)

I onsdags kom P till mig på kvällen. Vi tog en promenad till Michelle där vi satt och skrattade en massa. Pratade och bara umgicks. På vägen hem svängde vi in på Pitchers och tog oss ett par öl/cider. Armarna om varandra på vägen hem.
I torsdags sov vi länge. Gick upp till slut, upp på stan. Fikade på Gröna grodan. Han hade med sig sin systemkamera och han visade mig lite hur man fotar. På kvällen gick vi hem till hans kompis som bor här i stan och som råkade fylla år just den dagen. Hem igen, P lagade fläskfilé med potatis och beasås. Mys i soffan framför film.
I fredags jobbade jag på morgonen men när jag slutat gick jag hem och bytte om sen drog vi upp på stan. Jag skulle köpa skor till mig själv och hade lite svårt att välja färg på mina nya Converse. Så det blev två par. Ett par lila och ett par svarta. Glad tjej.
P skulle egentligen åka hem idag men jag hundögade honom att stanna tills på söndag. Ännu gladare tjej. Massa mysigt på kvällen med tända ljus och bad. :)
På lördagen skulle jag jobba morgon så var uppe tidigt medans P låg kvar i sängen. Strax innan jag skulle gå hemifrån kom jag på att min syster skulle komma idag. Haha, hade varit kul om jag inte kommit på det. Syster med kompis kom. P lagade mat idag igen. På kvällen drog de två och såg Håkan Hellström på Conventum och jag och P drog till Jensen på födelsedagsfest. Mycket trevlig kväll. Glad i hela magen.
På söndagen skulle jag inte jobba förens på eftermiddagen så innan dess så gick vi på stan och åt på Bara Vara. Pratade lite om allt möjligt.... mmmmhmm. Puss och puss och ännu mera puss när han skulle åka hem igen och nu ses vi nog inte förens den 17 april. Tror inte vi är lediga samtidigt förens då.

Jag älskar hur han håller handen mot min svank när vi är ute och går. Jag älskar hur glad jag känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0