intressefiskarna dog.

tjena! Idag har jag varit rätt duktig. För det första kom jag upp ur sängen utan minsta gnäll i morse. Jag bara steg upp. Bedrift om något!
Sen var jag klar tidigt med allt vi måste göra varje dag på jobbet, så jag tog tag i lite varor på lagret. Chefen blev mycket glad. :) Fick sluta lite tidigare eftersom jag var så snäll och bytte pass. Då gick jag hem och konkade ner tv-hyllan från matbordet. (hahahaha, om du inte vet varför bordet stod på bordet så läs föregående inlägg.) Nu står det fint här inne i vardagsrummet och filmer, x-box och andra diverse saker är inlagda. Det enda problemet nu är att jag förlagt skruvarna till luckorna någonstans. Så himla tyiskt mig. Jag har nog lagt dom på något smart ställe där de inte ska komma bort. (y)

Jag funderar lite på vart jag ska gömma alla mina cd-skivor. De tar sin lilla plats ju. Kanske ska stoppa ner dom i källaren men det vill jag egentligen inte heller. Innan hade jag dom i tv-bordet men det blir så jäkla fullt där inne så där vill jag inte ha kvar dom nu.
Jag förstår att det här intresserar er något fenomenalt. ;P

Nej, nu ska jag sätta på lite musik och ordna lite mer här hemma. Måste hitta de där jäääkla skruvarna!

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: TinA

Hehe, hoppas du hittar skruvarna :P

2011-03-07 @ 16:28:18
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Samella

Great page I will be a return visitor!

2011-11-22 @ 06:05:40
URL: http://samella.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0