Lööördaaaaag.

god förmiddag folket! :D

Snön som kom igår ligger kvar på marken men solen skiner och det är klarblå himmel så det väger upp. Jag är glad!
Har precis käkar frukost och ska klä på mig för att dra upp på stan. Måste till systemet och förbi jobbet en sväng.

Ikväll kör vi all in. Vet inte vart vi ska vara ännu men någonstans blir det. Såklart.
Igår var jag iväg och spelade bowling med jobbet. Innan vi började sa ena chefen att den som kommer sist får städa toaletterna som straff... och ja, gissa vem som kom sist? Inte var det jag i alla fall.. jag kom etta första omgången och två andra. ;P
Love my work!

Nejnuni. Ska fixa lite. Pusspusspusspusspuss.

ps: hahahaha, jag tänkte ta en egobild till det här inlägget men ångrade mig när jag såg hur jag såg ut. Hahahahahaha

En bild från en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0