mot ljusare tider.

Yo! :)
Uppe med tuppen var jag idag. Har hunnit med både det ena och det andra. Fast mest det ena. Jag har varit till jobbet och hämtat min plånbok som jag glömde där igår. Sen drog jag till frissan.

Nu har jag toppat håret en aning samt slingat håret lite. Jag vill gärna bli lite ljusare i håret igen och börjar sakta men säkert med att slinga lite ljusare. Lite kopparaktigt. Är supernöjd med resultatet och har typ gått och speglat mig om vartannat sedan jag kom hem. Haha..


Tror det syns mer irl.

Om två-fyra veckor ska jag tillbaka och göra mer slingor. :) Vad tycks då? ;)

Kommentarer
Postat av: Lorik

Awww~ You look beautiful ^____^ this color matches you~

2011-04-01 @ 00:33:39
URL: http://hellololo.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0