trött men glad tjej.

Halloj!


gud så trött jag är kära vänner. Är verkligen heeelt slut mentalt just nu. Mycket att tänka på och mycket som händer. Både roliga och tråkiga saker.

Tiden räcker inte till. Önskar dygnet hade fler timmar så kanske jag skulle hinna med lite mer än jag gör nu. Så har jag så svårt att sova med. När jag väl ska sova så ligger jag vaken. Då går det bara inte att somna. Då är jag pigg som en lax. Sen är det såklart tvärt om. När jag ska vara vaken och pigg så är jag dödstrött. Sömntabletter någon?

Nåväl. Lite ljus i vardagen har jag ju. Fiiiina fiiina P. Det känns riktigt bra det här. Det pirrar i hela magen så fort jag får ett litet sms eller bara tänker på honom. Så härligt är det! Men det suger rätt hårt att vi inte kan ses så ofta som vi vill. Fast allt sånt löser sig väl också.

Min kamera ligger fortfarande kvar hos Jensen. Måste ta mig dit någon dag och hämta den. Så kommer de lovade bilderna upp då med.

Idag hade jag utvecklingssamtal på jobbet. Det gick faktiskt riktigt bra. Vi hade båda satt betyg på mig och så jämförde vi vad vi satt och pratade om varje punkt. Vi hade satt rätt lika. En del saker hade chefen till och med gett mig högre betyg på än jag själv hade gjort och det är ju alltid kul. Chefen ska dessutom börja utbilda mig inom Pressbyrån snarast möjligt. Hon ska lära mig allt hon kan, som hon sa. :P Får vi se vad om händer i framtiden men det känns också himla bra. Håller alla tummar jag har.

Åh helgen med. Världens bästa helg har det varit. Kanske skriver om det i ett eget inlägg senare. Det här inlägget är ju redan så långt nu. Säger hejdå så länge. Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0