torsdag

god middag kära läsare! :D



Härlig dag det är idag. Solen skiner och humöret är på topp. Jag ligger fortfarande kvar i sängen men ska snart stiga upp hade jag tänkt. Det är farligt med bärbar dator för det är så lätt att bara ta med den till sängen. :P
Ni kanske inte tänker på det men jag har ändrat i lite inställningar på bloggen nu. Bland annat så är det ny textfont på rubriken. Förr var det ju en bakgrund där med men den är också borta nu. Vill göra en ny header med men först och främst måste jag ta en bra bild på mig själv. :P Jag får låna P:s systemkamera nästa gång han kommer hit kanske. :) Agera lite modell. hehe

Fick hem mitt skattebesked idag också. Jag hade ju redan kikat på Internet så visste ju redan men nu har jag det på papper så nu vet jag definitivt. Får tillbaka en del pengar som passar utmärkt om jag ska dra utomlands i sommar och/eller vinter.

aja, jag ska inte bli långrandig. :P Återkommer senare :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Inte fel med "extra"pengar :)

2011-04-03 @ 12:09:15
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0