Knytkalas.

Hej på er!

Tänkte bara jag skulle ladda upp lite bilder från i lördags. Det var en riktigt lyckad kväll tycker jag. Jensen tyckte vi skulle ha knytkalas, and so we did.
Jag hade med mig de tre sakerna längst ner. Det är spansk skinka, tomat, mozarella och lite grönt under. Sen är det ugnsbakade rotfrukter med massa timjan och i den sista skålen är det vanlig hederlig cantaloupemelon.
Jensen hade tillagat rätten ovan vilket var potatisgratäng och fläskfilé. Mycket gott var det.
Utöver det så hade Linda med sig glass och fruktcocktail och de andra hade med sig vin. Vi delade på SEX LITER VIN den kvällen, UTÖVER det vi hade med oss själva. Haha..:D
Det var grymt kul. Vill jag göra om snart alltså.


Vi sitter och äter. :)


C-J och Pierre :)


Jensen och Linda :)


Jag röker vattenpipa med körsbärssmak. Ser allmänt ointresserad ut.. haha


C-J och Jensen :)


:)


Haha, kan vara den hemskaste bilden på mig någonsin, men jag bjuder på den! :P

Vi spelade Våghals under kvällen. Det är sanning eller konsekvens och så jäkla kul. Lite farligt med för ibland får man saker som man verkligen inte vill göra men gör det ändå. Som att skicka lustiga sms till folk man inte snackat med på år och dar. Haha.. :)

Sedan drog vi till Pitchers. Och där hade jag tydligen träffat Michelles kompis och lovordat hennes nya "valp". Va+ Nej? Jag måste veeeerligen varit full. ;P Sånt säger man bara på fyllan, eller? Haha. Michelle var glad i alla fall.

Nu ska jag hoppa i badet. Hörs snart igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0