110520 - Dagens:

-Humör: Jag vet inte om jag hunnit få något humör än. Tror jag är för nyvaken för det. ;P
-Borde: Städa. Diska.
-Klädsel:
-Smink: Inget alls. Eller, lite mascara som inte inte försvann helt utan la sig fint under ögat.
-Frisyr:
-Planer: Beror på vädret. Blir det varmt så parken men annars hemma och städa. Rensa kanske.
-Låt: Pitbull - Give me everything
-Vill ha: Massa pengar på kontot.
-Sjuka: Insomnia. Typ.
-Beroende: Inget alls. Fast jag har cravings efter Ben & Jerrys. Men nej! Jag står emot! ;P
-Saknad: Mina vännor.
-Godis: Inget godis alls.
-Attityd: Känns som jag blivit överkörd av en ångvält. Så ni kan nog förstå.
-Fundering: Å, kan inte denna dag jättesakta så jag kan ha en slappardag i en evighet?
-Citat: "I'm a su su su, su su su su sugartown"
-Roliga: Öh. Vi får väl se om denna dag har något roligt att bjuda på.
-Tråkiga: Att jag inte har någon att prata med. Fast det betyder ju att jag kan spela musik på högsta volym och sjunga hur mycket jag vill utan att någon hör. (Förutom förbipasserande på gatan...och mina grannar. But who cares? ;P)
-Person: Jag själv. För jag är grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0