Fest hos Jensen och O'learys.

I fredags var det fest hemma hos Jensen. Riktigt kul kväll.. men orkar inte skriva en massa så ni får nöja er med bilder och lite bildtexter till. :)


Nina, Millan och Jensen i början av kvällen.

Miiiillan.

Ta kort på folk som tar kort. Lite behind the scenes liksom. ;P

Pierre, jag och Jensen. Jag håller i Pierre, men minns inte varför. Han försökte kanske rymma.

Nina, Pierre och jag.

Jensen, the lovebirds och jag. ;)

Charoline.

och sist men inte minst jag och Jensen. Sen drog vi till O'learys och dansade en sväng. Tyvärr försvann typ allt folk så till slut var det bara jag och Jensen kvar.. haha.. men vi drog på efterfest hos en kompis kompis. Världens sötaste hund bodde där som jag klappade tills vi blev tvungna att gå hemåt.

Kommentarer
Postat av: Jensen

Jag gillar din kamera, den tar fina bilder :) även utan photoshop ;)

2011-05-29 @ 17:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0