Härliga torsdag!

Gooood morgon sunshines! Allt bra med er? :D vilken härlig dag det är idag! Den känns i alla fall bra nu. Känns som jag inte jobbat på en hel vecka av någon anledning. Lite underligt eftersom jag faktiskt har jobbat lika mycket denna vecka som alla andra veckor. :P Kanske är det för jag jobbat kväll så mycket och var ledig på tisdagen. Maybe.

Det är i alla fall torsdag redan. Ska jobba eftermiddag idag också. Jag har förresten anordnat en tävling på jobbet som jag hoppas att vi vinner. Vore ju megaawesome om vi vann den. Det är lite orättvist, för det är en landslång tävling där man tävlar butik mot butik i olika distrikt. Och nu har Stockholm redan fått produkten vilket ger dom världens försprång. Redigt orättvist. Men vi ska vinna ändå.. och så är det med det. Ska inte göra reklam för det företaget här i bloggen så skriver inte mer om det här nu. :P

Förresten.. Tretton av mina fb-vänner.. varför göra det imorgon när man kan göra det idag? Gäller allt utom disken.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0