Lördag 21 maj 2011.

gooomorrooon gooomorroon, höll jag på att skriva.. och gjorde ju nu också. Men menar ju sååklart.. typ Hej! God afton!

Hemma från jobbet nu och känner mig helt slut. På jobbet har det varit saker att göra hela tiden och jag har inte varvat ner något förens nu. Så nu blev det lite dvala här. Så skönt att sitta ner och bara vila fötterna. :P Det är typiskt när man inte hinner göra allt man vill. Känner ni igen er? Jämt är det så. Nästan.
Imorse i duschen fick jag en svimattack. Fick avsluta duschen sittandes och sen sitta kvar där en stund innan jag klarade av att resa på mig. Inte oroa sig, jag måste bara köpa järntabletter.

Åhåjaja, nu ska jag byta om och sedan dra till Millan för spelkväll. Puss!

ps: Någon som har en cykel till salu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0