mooonday.

öh, god morgon. Får man säga det när klockan är halv tre?

Jag låg vaken en evighet inatt och när jag väl somnade så drömde jag otäckt. När jag vaknade var jag arg på P och på en kompis. Jag var arg lääänge, för drömmen var så verklig. Fan, ni var riktigt elaka i drömmen!

Nu sitter jag och käkar Finn Crisp. Alltså seriöst, det måste vara den bästa uppfinningen, ever. Så jävla gott. Och ost. Finn Crisp och ost. Och Bregott.

Ska jobba kväll idag och idag ska även praktikanten vara med mig, så ska jag lära henne kvällsrutinerna. Det jobbiga är när det blir en massa dötid. Vad ska vi hitta på då liksom? Damma kanske. :P

Förresten P. Vi går om varandra hela tiden. Saknar dig!

Nu blir det annat här. Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0