Sol i sinnet, sol ute... jag är inne.

Hej, vad gör nu alla? Jag har tagit mig en liten paus från städandet. Inte för att jag direkt kommit igång än för jag kommer på en massa andra saker att göra hela tiden. Jag började rensa i garderoben när jag hittade en gammal t-shirt som jag aldrig ens använt. Så jag tog fram saxen och klippte den till ett linne. Kreativiteten flödar.

Sen byta låt. Det är märkligt det där. Det är jag själv som gjort spellistan med mina favoritlåtar men ändå kommer det låtar som inte är bra. Som jag själv lagt in alltså. Vissa låtar är bara bra ibland.
Nu satte jag i alla fall igång en playlist med bara Håkan. Nu kan det ju inte bli fel.

En kopp te och jag är redo att sätta igång igen. Säg att jag är duktig, snälla. Jag behöver höra det.

(jag tänkte förresten slänga mycket saker. Smink, kläder och saker som jag intebehöver eller använder. Någon som är intresserad av något? Jag tänkte jag skulle beställa hem mineralsmink sen, därför. (använt smink slänger jag såklart) Och kläder som bara tar plats är onödigt. Likaså med saker.)

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig du är!

2011-05-20 @ 20:10:43
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0