det är dags för fredagsmys.

tjaro! lägerå? braälle? jorå.

Åh, jag har så kul. Sitter i soffan nu och kollar på Böda Camping. Bästa fredagskvällen på länge.
Eller?
Anade nog liiiite sarkasm där.
min utsikt just nu.


Äh, det är inte så illa ändå. Det är rätt mysigt faktiskt. Håller på att tappa upp ett skumbad och där tänkte jag ge mitt hår en rejäl inpackning. Det skriker efter lite ompyssling.

Ser ni förresten de fina adventsljusen vi... (Björn) införskaffade för ett tag sedan. Nu väntar vi på söndag och första advent så vi kan tända första ljuset.

Det bra med de där ljusen är förresten att siffrorna är avtagbara så de kan återanvändas. Superbra för Moder Jord. *vuxenpoäng*

Nä, nu är badet klart. See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0