Selma spa. Del 1.

I fredags åkte jag och Björn iväg till Sunne för att ha en helg tillsammans där vi kunde koppla av och vara för oss själva, utan allt vad stress heter.
Bilfärden blev så kul den kunde bli när jag satte på "Just idag är jag stark" på högsta volym och sjöng för kung och fosterland. Både jag och Björn satt där och sjöng och jag skrattade så jag fick tårar i ögonen.

När vi kom fram och steg in i hotellrummet så ser jag att Björn beställt en bricka med massa gott på. Och en vinflaska som vi delade på. ♥
Vinet var så rackarns gott!


Vi satte oss i sängen och skålade för oss.


Sen bytte vi om och gick ner för att få våran behandling. (Den här bilden är egentligen från dagen efter men jag glömde kameran på rummet.)


I väntan på behandlingen fick vi sätta oss i varsin sån här stol. Det var skönare än det ser ut tror jag.


Vi fick varsin helkroppsbehandling. Det var typ det skönaste jag varit med om. Och totalt avslappnande.

Såhär står det på hemsidan om behandlingen:
En muskelavslappnande och fuktgivande behandling för både kropp och ansikte. Under tiden lerinpackningen verkar får du en ansiktsmask och hårbottenmassage. I behandlingen ingår peeling, lerinpackning, kurbad och avslappnande massage.


Det blev dags för middag. Jag och hjärtat gjorde oss fina och.. fortsättning kommer i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: TinA

Det låter helt underbart skönt.. Förmodligen nåt alla behöver uppleva minst en gång :)

2011-11-13 @ 16:41:37
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0