lite förra året genom min ajfån.

Jag läser ju ett par bloggar. Och med ett par menar jag inte två, utan snarare trettiotvå.

Hur som helst blev jag lite inspirerad av en tjej som bloggar här. Hon brukar lägga upp lite bilder från hennes telefon, som visar lite vad som hänt på senaste. Tänkte göra ett försök.

Så lånar hennes uttryck: Vi tar oss en titt.


Den här bilden togs den 10 november 2010. Då var det snö så långt ögat kunde nå.


Det var rätt kallt förra året också.


Den 11 februari på väg till jobbet 05:00. Dagen innan hade all snö äntligen försvunnit....


tog mig ett vaaaarmt bad en dag.


tog bilder (???) på mig själv iförd morgonrock från Hilton. (Obs, den är inte stulen. Fick den ärligt under min trainee-tid där)


Figaro och jag gosade. ♥


Den här tiden var jag hemma hos Michelle mer än jag var hemma hos mig själv. Här pussas jag med Zacke. :)


Men på helgerna var det fest-tajm. Gjorde mig redo.


Skåååål!


Helgerna tog hårt på en. :P för sen på jobbet fick jag dricka en hel del såna hära. :)


Massa egobilder. Men saknar den här halsduken. Var är den? Har jag glömt den hos någon?


Jag har alltid haft en talang för att samla stora diskhögar. Borde vinna något sorts pris?


Såhär ser mina fingrar ut varje gång jag diskat. Har jag nämnt mitt extrema ogillande för att diska.


En klassisk jobbfrukost. Godaste smoothien och knäckemacka. Muuums!


I början av detta år tröttnade jag på mitt bruna hår och startade den långa processen att bli blond igen. Jätteseriös bild.


En dag fick jag för mig att vika alla mina trosor. Jag har visst några stycken ändå.


Våren kom äntligen. Jag satt och njöt av solens första strålar på en parkbänk på Väster.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0