2010 genom telefonen.

Oh, kollade runt i lite mappar och hittade ännu äldre bilder från min gamla SonyEricsson. Året är nog 2010. Vi tar oss en titt igen.


Jag tog en fika med Michelle och Zacke på Gröna Grodan.


Jag hade inget jobb då men jobbade extra på mitt gamla jobb i Kumla. Här satt jag på tåget dit.


Jag fick jobb på ett idiotställe till slut. Här är min arm sista dagen jag jobbade där.


Jag var jätteledsen den dagen och min mamma kom till mig med mina småbröder som lite stöd.


Jag blekte sönder mitt hår lite.


....bara lite.


Haha, gjorde en egen bakgrundsbild till min telefon med ett tillhörande program till telefonen.


Örebro. Pannybridge.


Och det var varning för ras.


tänkte ta cykeln på en tur men det visade sig omöjligt.


störde mig på denna skylt. (och gör fortfarande) Hur ska de ha det egentligen? Tvättar de allt eller inte?


En dag fick jag såna andningsproblem att jag fick åka in till akuten. Där gjorde de skiktrötgen. (Heter det så?) Fick kontrastvätska och bla bla bla. Men det visade sig att jag bara ansträngt musklerna över hjärtat osv, så efter en spruta i rumpan med muskelavslappnande så mådde jag bra igen. Men det var en läskig natt. Trodde jag skulle dö.


Jag fick praktik på Pressbyrån och jag var så jääävla glad.


mina små griskultingar sov på min huvudkudde.


Jag fick en alldeles egen skjorta att ha på jobbet. Var överlycklig.


Hjälpte Linda att flytta och hittade denna bland hennes kartonger. Borde jag färga håret grönt måntro?


Hittade snyggaste kepsen. Borde bli mode med sånt.


Jag och Linda fick hjärnfnatt och drog på en roadtrip med okänd destination. Vi hamnade på Ikea i någon stad som jag inte minns vilken det var. (Snygg mening, jag vet)


Jobbet med på förstasidan av Örebroar'n.


Ja. År 2010 var rätt intressant just jobbmässigt. Först träffade jag på de största idioterna jag någonsin träffat och tänkte att jag aldrig mer ville jobba någonsin. Men sen, av en ren slump, fick jag praktiken på Pressbyrån där jag idag jobbar heltid och trivs så himla bra. Mycket beror ju såklart på arbetskamrater osv. Värdlens bästa chefer har jag också, faktiskt.

Gud vad kul att se massa gamla bilder. Hoppas ni tyckte det var lika intressant som jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0