Halloweenkryssning!

I helgen drog vi på halloweenkryssning. Det var himlans kul om aningen lite stressigt.

Först var jag astaggad på bussen. Laddade upp genom att spara på all min alkohol till båten. Och försöka sova lite på bussen.
När vi kommer fram ser vi att de fått storhetsvansinne och tror de är en flygplats. De har skaffat väskscanningsmaskiner och tar ifrån oss all alkohol vi tagit med oss. = hejdå till två vinflaskor och Björns tetra med Jeltzin. (och alla andras saker.)
Jag blev så upprörd att jag skakade. Den där säkerhetsvakten som var ledsen för han inte klarade polisutbildningen tog ut det över oss. Vi såg fler folk som var förbannade. Folk som valde att vända och åka hem igen. Inte ens mat fick man ha med sig enligt deras skyltar.
Ja, sen satt vi och väntade på att få stiga på sig och det var då jag tänkte om. De där jävlarna ska fan inte få förstöra min kryssning! Så jag taggade om igen och hade skitkul resten av kvällen och natten.


Vårat gäng hade halloweentema. Jag var en död ängel och Björn var en vampyr.
På halsen hade jag blivit biten av Björn, därför jag blöder så. Fast kortet är från fel vinkel för att det ska synas. Björn själv blev skjuten i pannan. Överlevde mirakulöst.


Sara den rara.


Gangstern och vampyren diskuterar.


snygga som få.


Batwoman som blundar lite och piraten solstråle.


Sara och Henke.


Jensen innan han svek oss andra genom att byta om. ;P och rödluvan i bakgrunden.


Buffé och Madde.


ett annat bord. Vi fick sitta i en klunga men vid tre olika bord.


Desserten. Jag vet inte hur de gör för att få all mat att smaka så fantatiskt lite. Spär de ut allt med vatten? :P förrätten var godast hur som helst.

Resten av kvällen lät jag min kamera ligga nere i hytten eftersom jag kände på mig att jag inte skulle vara så bra på att hålla reda på en kamera resten av kvällen. Lika bra så.

Tack för kvällen och natten mina vänner! Nästa gång drar vi till St. Petersburg eller Tallin!

Kommentarer
Postat av: TinA

Festligt klädda var ni ju allihopa :D Synd det där med mat o alkohol; var det inget de kunde hänvisa till innan ni tog med er allt? Med tanke på att fler inte visste om det, så känns det som brist på information. Men asbra att du bestämde dig för att tagga om kvällen igen! :D

2011-11-07 @ 14:57:57
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0