fajnally, the bädd has arrajvd.

hääääj!


här sitter jag med handen på huvudet. Okej, bilden är ett montage. Sitter inte med handen på huvudet just nu.


Igår fick vi äntligen hem nysängen som vi väntat på i en evighet. Ser ni? Däääär borta står den. Eller ja, ni ser den ju faktiskt inte. Den är under täcket och under lakanen.
Så nu tänker ni att jag sov som en prinsessa inatt? Hmm. Nja. Men vi fick höra att det tar ett tag att vänja sig vid tempur men sen när man vant sig så är sängen det bästa som hänt en. Jag hoppas den dagen kommer.
Eftersom vi fick vänta så länge på sängen fick vi kuddar som kompensation. Först tänkte man; asså, fan va snålt. En kudde liksom. Sen berättade han att kuddarna kostade ettusenetthundranittiofem kronor styck. Och då tänkte man: Herregud, vem fan köper en kuddjävel för ettusenetthundranittiofem kronor??

Idag är det kanelbullens dag förresten. OM jag tänker äta bulle på jobbet? Näääääe :D Eller? Kanske? Kanske en liten bulle slinker ner. En liiiiten liiiiten bulle. Kanske. *dreglar lite*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0