Mioregn.

hej på er!

Jag ligger i sängen och kollar på webb-tv. Har fastnat helt för Unga Mödrar. Har kikat igenom ALLA avsnitt från början. Är nu inne på den sista säsongen. Kommer det fler säsonger, någon som vet?
Men jag stör mig som fan på att de röker. Hela tiden, överallt. Det spelar liksom ingen roll var barnen är, i magen, i famnen eller i samma rum. Herregud säger jag bara. Rök utomhus för fan. Och för guds skull inte när ni är gravida!

/upprörd tjej.

I alla fall.
I lördags var jag hos farmor och farfar på kräftskiva med släkten. En av kvällens stora höjdpunker var ändå att träffa lilla Mio igen. Jag kan liksom inte se mig mätt på honom. Han är helt underbart söt. Tänk att jag är faster. Helt sjukt. När blev jag så gammal? Jag är ju fortfarande ung och sådär. ;P

I torsdags var jag till Hallsberg, också för att träffa Mio. Här kommer lite bilder.


Mio och stoltaste fastern i stada!


Jag och min dubbelhaka har ett viktigt samtal med mini. Ögonkontakt och hela köret.





Helt underbart bedårande söt.


Hela familjen.


Kan ju inte vara glad jämt ju. Johan bjuder på en riktig Johan-min.


Hur söt?

Det var dags för mat, tyckte Mio.


Så jag gick till rummet bredvid och sa hej till mina småsyskon som var fullt upptagna med att spela något dataspel.


Fina småsyskon. ♥ Som var strängt upptagna med annat. :P


Sen fick jag vara lite barnvakt eftersom pappan och mamman skulle agera pizzabud. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0