jag vill ha allting.

Go kväll läsare!

Jag är dyngtrött och undrar just nu varför jag loggade in här för. Var helt enkelt lite bloggsugen. Björn ligger bredvid mig och sover så jag försöker skriva så tyst på tangenterna som jag bara kan. Vill inte väcka honom. :O

Har betalat alla räkningarna ikväll. Visst är jag duktig? Säg att jag är duktig. För det är fasen inte kul att trycka "godkänn belopp", och vips så var man flera tusen kronor fattigare. Tänk så mycket att man kunde gjort för dom pengarna liksom.

Jag surfade runt på lite olika sidor och hittade en del saker jag kan ge som exempel.

Ljuvali.se:


Formeli.se:


carlssoninterior.se:

med mera..
Men nu är det nanatime! Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0