bästkväll med bästbear.

hej bloggen!

Det har varit en rätt händelefull helg trots allt. Fredagen var ju rätt värdelös då jag bara låg hemma, men lördagen var desto roligare. Jag orkade inte vara sjuk mer så jag och Björn bestämde oss för en lugn myskväll på stan tillsammans. Först åt vi middag på Jensens Böfhus. Vi kommer nog inte äta där något mer, faktiskt. Inte för att maten inte var god, utan för att servicen var värdelös. Alltså allvarligt talat. Till exempel - Vi hade inte ens ätit klart förrätten när servitrisen kom fram med varmrätten. "Ja, vi har inte ätit klart än", sa jag. "Nehe", sa servitrisen och stod kvar och stirrade. "Ja, alltså, vi har inte ätit upp förrätten ännu...." Då först förstod hon och gick tillbaka med maten.

Men vi hade det mysigt ändå. Drickan förresten, vi beställde in en stor Cola och en stor Fanta. Jo. Det fick vi ju i alla fall.

Efter middagen åkte vi på blixtvisit till Millan och hälsade på gänget. De hade förfest och skulle ut. Om jag inte mått skit så hade jag följt med. Känns som det var evigheter sedan jag var med ut nu. Fast det var det ju inte, egentligen.

Sedan drog vi på bio.


Filmen var lite seg men ändå okej. Ingen ny favorit även om den var lite mysig.
Har ni sett den?
Vi träffade på Mange och hans flickvän Elin på bion och de frågade vad vi skulle se. Då hade jag glömt bort vad filmen hette men visste den hette något med Paris. Och så kom jag på det och sa: One night in Paris!!, så hette den. Men så hette den ju definitivt inte. Det är ju en helt annan sorts film. :P

Kommentarer
Postat av: TinA

Haha! Ja det är en helt annan film, men kul o höra haha :'D

Oj var de så snabba med varmrätterna? Dämn, vi har alltid fått vänta i en halv evighet, iaf två av tre gånger som jag har varit där.

2011-09-18 @ 22:13:53
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Mys att ni åt ute, såg härligt ut:)

Men haha, lite trögfattat av servitrisen.. hon ville nog bara vara serviceminded:P



Synd att vi inte sågs hos Millan, kom ju dit sent, då jag hade haft praktik. Men nästa helg mår du förhoppningsvis bättre (om du nu inte jobbar:P)



Haha, gillar din miss om filmnamnet;) Haha:D

2011-09-19 @ 12:49:19
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0