dö rygg, dö.

Hej på er! Det är min lediga dag idag så därför passar jag på att städa, diska, springa massa ärenden och allt det där som man måste göra... egentligen. För näe, jag har inte gjort något av ovanstående ting idag.

Min rygg vill dö och om jag ska vara helt ärlig så får den gärna göra det också. Eller ja, om den dog så är det väl inte så himla bra i och för sig. Får helt enkelt stå ut tills nya sängen kommer och hoppas på att den är min räddare i nöden. Annars dör jag.
Troligtvis i alla fall.

Jag lagade supergod mat förut. Nudlar och wokade grönsaker. Omnomnom. Funderar på att ta en portion till men då räcker det inte till Björnen sen. Hm.. what to do? :o


Bild som inte har med inlägget att göra men den togs en kall kväll i somras. Älskar minen, haha.

Kommentarer
Postat av: TinA

huh, när kommer sängen? :( hoppas innan ryggen lägger av.

2011-09-02 @ 17:09:45
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0