möte och massa mer.

hej på er!

Jag har lyst med min frånvaro på sistonde. Men det har haft sina skäl faktiskt. Har haft fullt upp så att säga. I början av veckan åkte jag på regionsmöte i Stenungsund. Jag skulle åkt med min chef men hon blev sjuk så jag fick åka själv. Det var aningen nervöst men det gick ju superbra ändå. Mötet tyckte jag var intressant så jag lyssnade med stora öron. De hade ordnat med en båttur på kvällen som tog oss till en ö, där vi åt den godaste skaldjursbuffén jag någonsin ätit. Det fanns havskräftor, krabba, färska räkor, blåmusslor, potatispaj, bröd, wästgöta klosterost, aioli och tusen andra goda såser m.m. Alltså, jag dör lite i efterhand bara jag tänker på hur gott det var!
Det var en rätt intensiv dag för min del så när jag kom tillbaka till hotellrummet så somnade jag på två röda.

I förrgår, tror jag det var, så åkte jag och skatten till Ikea och köpte oss ett stort dubbelsängstäcke. Det var tydligen efterlängtat. Hjärtat sa att det andra täcket var för litet. Inget jag hade märkt. :P Det är ju lite av en sport, att sno allt täcke under nattens gång. Håller ni inte med? ;P

På jobbet rullar allt på. Båda cheferna är borta från jobbet för tillfället vilket betyder massor med ansvar. Men det är enbart kul och jag lär mig jättemycket. Just idag har det varit lite segt bara, eftersom jag dragit på mig jordens förkylning med tillhörande feber. Hoppas det släpper under natten för imorgon har jag cirka tusen saker jag måste orka göra på jobbet. Jag fick förresten fast jobb där häromdagen. Skrev jag kanske det? Äh, jag är så glad över det så jag skulle kunna skriva det tio gånger till.

Oj. vilket långt inlägg det blev. Jag som bara tänkte skriva lite grann. :o

Kommentarer
Postat av: TinA

Åh grattis till fast tjänst! :D

2011-09-12 @ 13:36:27
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0