vuxenpoäng och mer vuxenpoäng.

Var hälsade.

Ligger i sängen och borde väl egentligen sova. Har varit superseg hela dagen men det beror väl på den jäkla förkylningen som jag misstänker är en jävla sinuit. Alltså bihålsinflammation. Och feber.

Hur som helst. Jag vill inte vara sjuk och försöker därför inbilla mig att jag är pigg och kry som en liten mört, som inte hunnit fastna på någon skitunges fiskekrok ännu.
Känner mig suddig. Exakt som på bilden.

Igår var min lediga dag och då passade jag och Bear på att göra en miljon saker. Först började vi dagen med att åka till hans lya, för att rensa hans vindsförråd. Han sa innan: Alltså, det är sjuuuuukt mycket saker. Vi kommer aldrig hinna klart allt idag. Jag tänkte: Haha, lilla bubben vet inte vem han har träffat. Drottningen av "rensa-bort-andras-tillhärigheter". Det här kommer ju gå som smort. Såååå mycket saker kan han inte ha.

När vi kom dit så tog jag tillbaka det jag hade tänkt.

Alltså. Han är Kungen av "jag-sparar-på-allt". (no offense, darling.. jag tycker om dig ändå. ;P) Eller var. Vi lyckades fylla en släpkärra, ungefär, men skräp och dyligt som vi åkte till en återvinningsstation med. Så duktiga var vi! Men vi har halva förrådet kvar. Det får vi ta en annan dag.

När vi äääääntligen var klara med det åkte vi hem. Björn lagade middag, diskade och tvättade medans jag drog till Ica Blomserlandet och sedan Ikea och inhandlade lite nödvändigheter(?).


Detta sysselsatte jag mig med igår kväll. Planterade om alla mina blommor. Är inte det vuxenpoäng så säg. Det är så mycket vyxenpoäng att jag typ blev gammal. Känner gråa hår börja växa ut. Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0