sightseeingtur på Malta.


Jag sitter och kollar på bilder från Malta och kom på att jag ju inte lagt upp alla bilder här än. Här kommer en liten fortsättning.


En kväll åt vi mat på en Kinarestaurang. Maten var helt fantastisk. Jag och några mer delade på en  trerätters som man var tvungen att vara tre personer för att få ta. Allting var så det smälte i munnen.


Dagen efter tog vi en sightseeingtur över ön.


Bussen stannade till i huvudstaden Valletta. Där fick jag dille på att fota såna bilder som ovan.


Utzoomat och inzoomat.


Sen skulle vi ta ett gruppfoto. Jag ställde kameran på räcket och mätte in så alla skulle passa in. Jag ställde in kameran efter Pems längd. När fotot tagits och jag såg resultatet slog det mig att alla inte är lika korta som Pem. :P Och jag.
Och sen är Millan och Pierre sådär söta.


Jag och hjärtat satt bredvid varandra hela tiden. Vi tyckte väl vi var jättehemliga och trodde inte att någon förstod vad som skedde. :P Men tydligen var vi inte speciellt hemliga.


Vi anlände till Blue Grotto där vi tog oss ett bad. Det var sanslöst vackert där. Bilderna talar för sig själva.


Massa bad. Jag och Linda hade med oss cyklop och dem slogs det om. Alla ville snorkla runt och se alla fiskarna.
Åh, som jag längtar tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: TinA

Åh, vilka lovely bilder! :)

2011-09-19 @ 08:14:44
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0