schyssta meloner.


Igår hade jag och älsklingen en riktig slapparkväll tillsammans. Det var ju ändå söndag. Vi åt god vattenmelon och såg massa film. Han hade hyrt Fast and furious 5 och någon mer film som var superkonstig. Den handlade om två par som inte hade något vidare förhållande, tydligen. För tjejerna gav killarna varsin frisedel, vilket betydde att de under en vecka fick göra vad de ville med vem de ville. Idiotiskt. Gör slut istället liksom.

Idag är jag hemma och har allmänt tråkigt. Det känns fortfarande helt tjockt innanför mina kinder och panna. Så typiskt. Imorgon ska jag jobba är det tänkt men vet inte om jag ska sjukanmäla mig imorgon också. Vet inte riktigt om jag orkar med att prata med kunder, eftersom det är prata som gör ondast i bihålorna. What to do?



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, gillar dina "schyssta meloner"^^

Håller med dig, antingen har man väl ett förhållande.. eller så inte!?



Men hey, hoppas dina bihålor blir snäller till helgen så att man får se dej:)

Och krya på dig!!!



Svar: Haha, bra att du antecknar;)

Jag är bra på nonsens.. det är jag stolt över:D

Mmm ja det var mysko med håret, det såg ut som du färgat det mörktbrunt:S

2011-09-21 @ 09:26:14
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0