25 april.

Igår var det min födelsedag. Det är helt sjukt vad tiden går fort. Alltså. Jag börjar bli så gammal. Lika många år till och jag är femtio liksom. :|
Jag får passa på att njuta av tiden jag har så mycket som möjligt.

Igår i alla fall. Började dagen med ett morgonpass. På jobbet kom båda cheferna inmarscherade och sjöng "jag må hon leva". De hade köpt tårta. <3


och av dem fick jag mitt efterlängtade sim-kort. Alltså, inte ett sånt till mobilen.. haha, utan ett årskort att gå och simma. SUPERBRA!

Inga mer ursäkter!! 

Dagen fortsätte upp på stan, där jag bland annat köpte årtiondets dyraste mineralfoundation till mig själv. Ska fan beställa från USA igen när denna tar slut. Så sjukt mycket billigare. Någon som vill medbeställa? Jag har beställt från http://www.everydayminerals.com/ innan och kan verkligen rekommendera dem.

Sidospår.

Åkte hem och tvärslocknade i soffan. Jag är verkligen ingen morgonmänniska alls. Klarar inte av att gå upp tidigt. Är alltid dödstrött efter morgonpassen. Men det var skönt att sova. Det gjorde att jag orkade med kvällen och natten. :)


Superstressad men taggat till tusen.

Vi träffades upp på Pitchers. Jag, Björn, Linda, Millan och Nina. Där åt vi megagod hamburgare.

Orkade inte hela. Men skulle tagit doggbag. Då hade jag smällt i mig restan nu. :P

Sedan dök Jensen upp och vi mötte Madde och hennes systrar och gick istället vidare till Ivy där Elin dök upp. Där blev vi kvar resten av kvällen och satt och snackade om såna där viktiga saker som man bara kan diskutera på fyllan.
Tack alla ni för en superkväll! Ni är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0