fastna med hjulen i spårvagnsspåren.

Idag då.
Jag orkar inte med mig själv. Är så himla klumpig. Allt jag haft i handen idag har jag råkat ha ner på golvet minst en gång. Välte ut makrillen på golvet. När jag skulle resa på mig för att torka upp det så råkade jag trampa i det, samtidigt som sladden till datorn drog ner allt som låg i soffan som jag höll på att fota till inläggen innan.

Känner mig liksom bakis.

Kan ha med det att göra.

Är så sjukt glad att jag inte jobbar idag. Jag vet att jag hade varit världens sämsta butiksbiträde, just idag. Jag hade varit yrhönornas drottning.

Kanske ska börja med att tvätta bort gårdagens smink. Eller så får det sitta kvar.

Nu ska jag i alla fall försöka resa på mig från denna soffa utan att rasa allt i min väg. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0