förtjänar ett eget inlägg.

Jag har så himla fina vänner. Ni är så himla värdefulla hela högen alltså!

Fick presentkort på stan. Det funkar typ överallt förutom på Systembolaget och Rut mfl. :P

Ett par lövörhängen och två bonusörhängen i form av rosor.
Och en massa ihopskrammel till min mat, haha.
Och ett armband som ni ser längre ner.


Älskar kortet. Du ser fortfarande ut som 21.

Jag ba: naaaw, vad snällt.

Sen öppnade jag kortet.


... i bra väder,
på långt håll
och i rätt ljus!

Jag ba: åååååh, tack. Spä på min ålderskris ni bah, gört!


Armbandet är verkligen hur fint som helst. Bilden ger det väl inte helt rättvisa.

Ni är som sagt bäst. Ni och Björn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0