två dagar kvar.

Tjenare mannen! Och kvinnan! (härmar Ove.)

Jag är nu dyngsvett. Haha, bra start på detta inlägg. Anledningen till det är: Jag är bäst.
Fast för att specifiera sig lite så är det för jag har stresstädat här hemma. På riktigt så var det så extremt stökigt här hemma att det var i klass med min gamla lägenhet, när den såg som värst ut. Nästan.
Man måste ju inte ha det i toppklass jämt. Det kan vara riktigt skönt att bara skita i allt i en dag eller tre. Men sen är det faktiskt jäkligt skönt sen när man städat igen. Däremot har jag inte hunnit dammsuga och torka golven. Fast om jag skitit i att skriva detta inlägg så hade jag väl hunnit det. Men det här med att hinna blogga är ju faktiskt också jätteviktigt. Nästan livsviktigt faktiskt.


Dagens outfit. Jobbkläder. Tummen upp.
Dagens smink. Jättemålade ögonbryn. Tummen upp? Tummen ner?


När jag var inne på Maxi runt lön förra månaden införskaffade jag mig detta nagellack. Det är lila. Nästan brunt. Matt. Och jag älskar det. Tog tio sekunder att måla på. *smygreklam* Depend. Ni får gärna sponsra mig med ett gäng nya sorter. Jag fyller ju trots allt år snart. Skulle vara en grym present från er. Så som jag sponsrat er i mina dar menar jag.

Nu ska jag borsta bissarna och sen bege mig mot worket. Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0