måååååndag.

tja!

Vad gör mina små griskultingar?

Alltså, jag kallar Björn för de knäppaste sakerna ibland. Mitt konstigaste favoritsmeknamn på honom är nog "stjärtis". Jag vet inte var det kom ifrån. Men sån är ja, ba. Påhittarn' no one.

Jag är ledig idag och det har varit så rackarns skönt att inte göra ett jäkla skit. Om det är något jag är grym på så är det just det. Att inte göra ett skit.
På tal om honom ovan så slutar han snart jobbet. Jag tänkte faktiskt leka lite husfru och laga mat tills dess. Visst är det snällt av mig? ;D


såhär ser mitt fejs ut idag. Au naturel. Frisyren ordnade min kudde under natten. Är mycket nöjd.


Nagellacket är för er uppmärksamma lika grönt som den gröna Läkerolasken. --->
Vet inte om jag ska gilla det eller inte. Fick det med Glossybox som jag börjat prenumenara på. Någon mer som prenumenerar på den? Det är alltså, för er som inte vet, typ som att prenumenera på en tidning fast istället kommer det hem ett gäng skönhetsprodukter en gång i månaden. Har fått hem ett paket än så länge men väntar spänt på nästa paket som kommer någon gång under vecka 17. Alltså nästa vecka.

Nepp, nu måste jag sätta igång med maten om det ska hinna klart. Puss och klem!

Kommentarer
Postat av: TinA

haha jag har/hade också ett gäng konstiga smeknamn på lager vad gäller Paul. Det konstigaste är nog "ollen". Det går att förklara dock! :P

2012-04-17 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0