kurtan säger hej.


Tjäna! Kurtan här och säger hej! hehe Jag ska hälsa från sandra att hon har en riktig ful dag i dag så hon lät mej blogga åt henne i dag.

Tänkte berätta om mej själv lite. Jag heter alltså kurtan och är 30 bast. JAG GILLAR...AAAAAH NU BLEV DET STORA BOK STÄVER. dET FÅR VARA SÅ!!!!!!11! jAG GILLAR ATT GLO PÅ TV OCH SPELA DATA SPEL. jAG HAR INGET JOBB MEN DET GÖR INGET FÖR JAG FÅR JU PENGAR ÄNDÅ. *LER*

vILL DU SNACKA ME MEJ SÅ HITTAR NI MEJ OM NI söker på...oj..nu blev det små bok stäver igen!!! om ni söker på mitt användar namn kurtan_lover_4ever

*KRAM*

Kommentarer
Postat av: jennie

hahhahahahah alltså!!

2012-02-28 @ 20:02:24
URL: http://jenniethunqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0