att sakna.

Vilken tung dag det här har varit hittills. Tillåt mig att förklara varför.

Jag saknar min galna katt.

Tillåt mig att förklara varför.


Ingen låg vid fotändan när jag sträckte ut benen från fosterställning.
Ingen kom upp och gosade med mig imorse när jag vaknade.
Ingen sick-sackade mellan mina ben i promenaden mot toaletten.
Ingen strök sig mot mina ben när jag satt och gjorde morgonkissen.
Ingen krafsade på toalettdörren när jag tog morgonduschen.
Ingen satt utanför med huvudet på sne och sa "mjau", när jag var klar med duschen.
Ingen har mjauat efter mat.
Ingen ligger i min famn nu och spinner.


Jag undrar vad han gör just nu.

Kommentarer
Postat av: TinA

Gud, bara detta inlägget fick det att svida i ögonen på mig. :( Jag hoppas att han trivs bra där han är nu.

2012-01-28 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0