go möra!


Här sitter jag och äter frukost. Lite sent kanske.. men frukost är gott så jag äter gärna frukost mitt på dagen.

Idag har jag en ledig dag, men jag är allt annat än ledig. Jag ska ringa runt till hundra ställen inför flytten som sker om mindre än en månad nu. Vi får flytta in en vecka tidigare och jag är helt överlycklig över det. Sen är det andra saker som måste göras i ett hem. Plus att jag tänkte packa ett par lådor. Har så himla mycket jag måste rensa innan det packas ner, så bäst att börja i tid. :)

Jag hatar ju att ringa såna här samtal men det är väl bara att sätta igång. Antar jag.

Jaja, here we go!

Kommentarer
Postat av: TinA

Härligt att få flytta in tidigare! :D

2012-01-23 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0