nyårslista

Okej, jag är supersen med denna lista men skitsamma. Jag har megatråkigt.

Och brukar man inte säga: Bättre sent än aldrig?

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det var en bra fråga. Jag åkte till Malta. Det var första gången. Jag hittade mitt livs kärlek. Det var också första gången.

Har du några nyårslöften?
Nej, inte direkt. Jag vill gärna bli hälsosammare, så det är något jag verkligen försöker med.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Björns syster och några fler.

Dog någon som stod dig nära eller som du känner?
Gammalfarfar.

Vilka länder besökte du?
Malta ♥, åland (alltså typ Finland).. och det var väl de länderna.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm.. Jag önskar jag ätit mindre godis.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar jag kunde bli bättre på att förklara saker när jag blir arg och ledsen. Jag är himla bra på att sätta mig tyst och inte säga något.

Bästa minnet från 2011?
Malta. Har tjatat om det hundra gånger men det som hände där var det bästa av allt.

Jag och Bear på Malta. ♥

Bästa köpet?
Det får nog bli diskmaskinen som vi kommer ha i nya lägenheten. Ser fram emot diskfria dagar!

Vad spenderade du mest pengar på?
Det dyraste jag köpte var en säng som jag inte ens köpte själv. Haha, men trots att vi delade häften / hälften så blev det ändå det dyraste köpet. Men också ett himla värt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Björn ♥

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. Det går inte ens att jämföra med hur dåligt jag mått från 2008-2010. 2011 var det bästa året!

Favoritprogram på TV?
Teen mom, unga mödrar och 16 and pregnant. Haha

Är det något du saknade 2011 som du vill ha år 2012?
Jag ser bara fram emot framtiden som kommer i sinom tid.

Vad ser du mest framemot med år 2012?
Flytten till nya lägenheten som sker 1 mars och andra framtidsplaner.

Vill flytta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0