vår lägenhet börjar bli klar. ♥

Åh, gjorde något himlans kul idag tillsammans med Björn.

Nej, få inga konstiga tankar nu.. haha. Vi var och kollade på våran nya lägenhet. Den börjar bli klar nu och det känns så rackarns spännande! Det här inlägget känns verkligen så jäkla kul att skriva så jag tycker ni ska hänga med på en titt.



Här är köket. Det ska in spis, diskmaskin, kyl och frys. Där jag står kommer det stå ett köksbord och utsikten bakom är över Behrn Arena.


Björn står i köket och spanar. :)



Utsikten fortsätter från vardagsrummet som sitter ihop. Det roliga är att jag är totalt ointresserad av fotboll så jag kommer väl inte direkt stå och tjuvkika här. :P Våran balkong är i alla fall ganska stor och kommer bli inglasad sen också.


Vardagsrummet. Fondväggen som vi valde i sista sekunden blev både jag och Björn jättenöjd med. Där nere i hörnet står våran diskmaskin och spis som ska kopplas in snart.


Vidare ut i hallen där en hatthylla ska hängas upp. Längst bak finns lite garderober och dörren in till sovrummet.


Och sovrummet. De här tapeterna valde jag och jag älskar dem! Björn är dock inte lika frälst som jag.. haha. Det är rosa blommor för er som inte ser. :)


Innanför sovrummet finns stora garderoben. Våran walk-in closet. :'D


Ut från sovrummet igen och ut i hallen ser man badrummet.


Ena delen av badrummet med tvättmaskinen mitt i.


Andra sidan av badrummet. Där står torktumlaren som ska flyttas till andra sidan badrummet och där ska det istället stå ett badkar. :D


Sista bilden får bli en liten översiktsbild över vardagsrummet och början på köket.

Alltså, nu längtar jag mer än någonsin efter den här flytten och tiden kan inte gå nog snabbt. Vill flytta nu på en gång!! Men vad tycker ni? Jag tror det kommer bli awesome!

Kommentarer
Postat av: Nina!

Det ser helt fantastiskt ut! Roligt att ni flyttar ut på Öster där eliten bor :D Fina bilder du la ut ifrån resan! Dem var LETT bäst!

2012-01-10 @ 10:37:51
Postat av: Jennie

GUD va fint!!! är det ok om jag flyttar in med er?

2012-01-10 @ 11:47:15
URL: http://jenniethunqvist.blogg.se/
Postat av: TinA

Jag är avundsjuk på er lägenhet! :D

2012-01-10 @ 12:03:06
Postat av: Sara

Det ser jättefint ut!! Kommer blir awesome såklart!

Hur stor är lägenheten? Den ser väldigt stor ut iaf;)

2012-01-11 @ 12:02:27
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nina: Exakt! Får du komma på inflyttningsfest sen! Fan va kul det ska bli! :D

2012-01-11 @ 17:32:17
URL: http://sanondra.se
Postat av: Sofia Wellermo

Min kompis kattas syster bor där med:)

2012-01-14 @ 13:00:18
Postat av: Emelie

Åh, vad fint! Roligt att flytta in i något nytt och fräscht! :)

2012-01-23 @ 14:02:04
URL: http://emeliesegnavarld.blogg.se/
Postat av: Sari

Jag tror att det blir toppen.



Lycka till med flytten.



KRAM från moster

2012-01-25 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0