onsdag

Hellu!


Här ligger jag i soffan och posar med  mina grodstrumpor. De är så söööta!

Ska strax bege mig mot jobbet. Jag har varit ledig måndag och tisdag, fast det känns som jag varit ledig i en månad. Typ.

Har jordens träningsvärk i halva kroppen. Har lite smått börjat springa och göra lite andra övningar jag minns från brottningen. Liksom för att komma igång igen efter mitt "korta" uppehåll. På ett gäng år. ;D
Men jag har så svårt att springa. Inte för att det är jobbigt, utan för att det dödar mina knän och smalben. Vet inte vart jag ska ta vägen. Vad gör man åt det? Har jag fel skor? Springer så mycket som möjligt i gräset men när inte det går så spinger jag på asfalt.
Vill ju komma igång nu!

För övrigt mår jag sjukt illa just nu. Wonder why. Obs! Är INTE gravid. Vet att minst 80% av er som läser detta säkert tror det. Ahhhh ;)

Jaja. Ville inget viktigt. Nu ska jag byta om och åka mot jobbet. En timme tidigt bara, men gör ju inget vettigt här hemma ändå.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0