rökande grannar.


Utanför håller de på att bygga för fullt. Skrev om det för ett tag sedan. Då trodde jag det skulle bli ett till hyreshus. Men ack, så fel jag hade. Det ska alltså bli en utbyggnad av idrottshuset. Eller vad det heter. Skönt faktiskt. Kanske jag kan springa runt halvnaken i lägenheten ändå. :D
Fast det kan jag ändå inte. Kom jag på. Har ju grannar från köksfönstret också...... haha

Förresten. Så jäkla störande!!!  Har öppet ut på balkongen och vi har en granne som är ute och röker en gång i kvarten. Luktar så himlans gott alltså! Tack för den passiva rökningen liksom. Så. JÄVLA. STÖRANDE!!
Ska över till henne/honom/de/dem och lägga samtliga av mina brakskitar framöver. K v i t t !
Folk får gärna röka och sådär. Men det är ju heeeela tiden. Lukten hinner precis försvinna, när den kommer IGEN.

bjfkgjsdlkgjdfklgjfkldjgklfjgklajgökjagkö. sdjfkjdhsfgjhdfkj.fdkjgh öhjfkljgkl. kdgjiueiowutijosdfk.

Sådär. Nu känns det bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0