dansproffs, typ

God afton!

Hur mår ni? Är det fler som blivit smittade av den härliga influensan?

Jag är definitivt på bättringsvägen kan jag tala om. Har till och med tagit en svängom på golvet här inför Björn. Han skrattade dock bara åt mig. Jag som var ytterst seriös. Han vet ju inte om alla danskurser jag gått och poäng jag kammade ihop när domaren kom och bedömde oss. Och alla dansuppvisningar jag gjort. Folk har liksom betalat för att se mig dansa........HAHAHAHAHAHAHA
Egentligen är det oklart för min del om inträdet var gratis. Men det låter ju bättre om de fick betala.

Nu är jag bara snuvig och hostig. Febern är puts väck. Hoppas jag kan krya på mig det här sista som behövs tills på lördag bara. *håller tummarna tills de blir blåa och ramlar av*

Nu ska jag dansa vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0