god mörgon!

Läget med er?

Jag har hostan och förkylningen från helvetet. Mina nässpray börjar ta slut vilket är ett av jordens största problem just nu. Utan nässpray - ingen luft. Utan luft - ingen Sandra.

Nåja. Jag överlever förhoppningsvis ändå. Om inte annat så vet ni vad som hänt.

De är förresten här just nu och fixa det sista med våran ballefjång (balkong). Kommer bli awesome när det är klart och det blir ett extrarum. Det var någon som kallade det för pensionärskuvös. Kan lägga upp en bild när vi fått ordning, om ni vill se.


Byron sitter och tittar på. Han är så himla nyfiken samtidigt som han är så himla nervös. Så fort arbetarna kommer nära dörren reser han sig och är beredd att springa och gömma sig. Men när han märker att de inte är på väg in hit så sätter han sig igen. Årets sötaste?



Kommentarer
Postat av: TinA

Årets sötaste!



Min ena katt är likadan, medan den andra är nyfiken o vill sitta bredvid. :P Jag tror egentligen att det är mest för att vakta och hålla koll, hähä.

2012-03-16 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0